De aandacht op uw product of dienst richten… Hoe doet u dat?Als ondernemer, zzp’er of winkelier is het cruciaal om te zorgen voor een positieve naamsbekendheid. Reclame maken en een goed p.r.-beleid zijn om deze reden onmisbaar voor ondernemers die zichzelf en hun bedrijf serieus nemen. Er zijn tal van manieren om de aandacht van (potentiële) klanten op uw product of dienst te richten. Een van de methoden om dit te doen wordt steeds meer ontdekt: het gebruik van gevelreclame. Een reclameboodschap of uw bedrijfsnaam op de gevel van uw kantoorpand, winkel of fabriek afdrukken heeft een aantal interessante voordelen. Voordelen die groter zijn dan menigeen denkt. 1. Uw bedrijf is dag en nacht zichtbaarEen van de meest gunstige kenmerken van gevelreclame is dat deze dag en nacht zichtbaar is. Als u tenminste kiest voor gevelreclame die voorzien is van LED-verlichting. In uw directe omgeving, zoals de woonwijk of de nabijgelegen snelweg, bent u hierdoor de hele dag te zien. Niet alleen tijdens kantooruren op werkdagen, maar ook in het weekend. Dat is nog eens een voordelige manier van de aandacht op uw onderneming vestigen! 2. Alle soorten vormen en maten mogelijkReclame op gevels aanbrengen, bijvoorbeeld door lichtgevende letters of het bedrijfslogo, biedt veel keuzemogelijkheden. Geen vorm is eigenlijk te gek en er is geen ontwerp dat niet gemaakt kan worden. Zo kunt u uw logo, slogan of bedrijfsnaam presenteren in elke mogelijke kleur en stijl die u maar wilt. 3. Een eenmalige, relatief goedkope investeringGebruikmaken van reclame op gevels is investering die u één keer doet. Daarna kunt u lang en voordelig reclame maken. Anders ligt dit bijvoorbeeld bij gedrukt reclamemateriaal of relatiegeschenken: die raken uiteraard snel op en vereisen voortdurend nieuwe investeringen. Bij reclame op gevels betaalt u alleen voor stroomkosten, die overigens niet noemenswaardig zijn als u voor zuinige LED-verlichting kiest. Nog mooier wordt het natuurlijk als u zonnepanelen gebruikt voor de stroomtoevoer.
|