Bij SDP Advies hebben wij als bedrijf een human dynamics training gevolgd. Dit heeft geresulteerd in een veel betere communicatie met elkaar. Daar schortte het voor de training namelijk nog wel eens aan. En doordat dat toen nog niet goed ging, heb ik zelfs een keer een mediator in moeten schakelen om een conflict op te lossen! Dat vond ik als werkgever te ver gaan natuurlijk. Daarom ben ik op zoek gegaan naar oplossing wat überhaupt het uiteindelijke probleem zou voorkomen. Hoe kwam ik op Human Dynamics?Op het internet ben ik gaan zoeken naar deze oplossing. En al gauw las ik op allerlei forums dat meerdere bedrijven hier mee stoeien. Heel veel zelfs! Ieder heeft ook weer zijn eigen manier van hoe ze het aangepakt hebben. Maar sommigen hadden hetzelfde: namelijk een training met human dynamics. Daar hoor je precies hoe je met mensen om moet gaan. En dat kan op de werkvloer bijvoorbeeld hartstikke handig zijn! Zo kun je beter met elkaar samenwerken en kunnen er geen misvattingen ontstaan door een gebrek aan (de juiste) communicatie. Ik heb direct contact opgenomen met SDP Advies om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen. En degene achter dit bedrijf bleek een zeer vriendelijk persoon te zijn die erg veel ervaring en kennis in het wereldje van human dynamics heeft. Daarom heb ik dan ook aangegeven graag te willen starten met de training. De trainingAlle collega’s zijn meegegaan. En zodoende hebben wij allerlei dingen geleerd tijdens deze human dynamics training. Met name over waarom we soms op een bepaalde manier reageren, in gefocust op het gedrag en hoe wij zaken het beste over kunnen brengen. Naar aanleiding van de training zijn er géén conflicten gebeurd op de werkvloer. Ideaal dus! En het contact met de klanten is ook veel beter geworden. Daarom zie ik dit als een heel goede investering. En kan ik het iedereen aanbevelen zo’n human dynamics training te gaan volgen. |