Air New Zealand vertraagt Boeing 787-10 introductieAir New Zealand overweegt om het transport van haar Boeing 787-10’s uit te stellen vanwege late gelegenheden. De 787-10 is bedoeld om de armada van volwassen wordende 777-200ER’s te vervangen en Air New Zealand in staat te stellen nieuwe cursussen te vliegen. In ieder geval heeft de huidige omstandigheid Air New Zealand ertoe gedwongen verschillende wijzigingen in haar regelingen aan te brengen. Kritieke armada-veranderingen Air New Zealand heeft de laatste tijd een paar keuzes gemaakt om de nasleep van de pandemie van het coronavirus te beheersen. Het vliegtuig heeft zijn hele groep voor de 777 ontslagen en het model aan de grond gehouden tot april 2021. Dit vloeit voort uit een onverbiddelijk mainstream inzicht onder vliegtuigen dat het wereldwijde reizen waarschijnlijk in elk geval een jaar na de pandemie niet op het oude niveau zal komen. sluitingen. Air New Zealand heeft de acht 787-10’s een jaar geleden aangevraagd na een extreme oorlog tussen Airbus en Boeing. Transporten voor de grootste Dreamliner-variant zouden vanaf 2022 starten, waarbij elk van de acht in 2027 zou worden getransporteerd. Er werd voor gezorgd dat het nieuwe vliegtuig de acht volwassen 777-200ER’s van de luchtvaartmaatschappij zou vervangen. Vanaf nu heeft Air New Zealand een widebody-armada bestaande uit de 777-300ER, 777-200ERs en 787-9, waarvan de laatste de bekendste is. Aangezien een steeds groter aantal landen strenge randcontroles opricht, die waarschijnlijk niet snel zullen worden opgeheven, moet Air New Zealand garanderen dat het limiet kan overbrengen waar er vraag naar is en de kosten kan minimaliseren. Transporten kunnen verder worden uitgesteld Het was de bedoeling dat de eerste van de 787-10’s eind 2022 zou worden overgebracht, maar dat is door alle rekeningen enigszins uitgesteld, zoals aangegeven door Executive Traveler. Air New Zealand heeft duidelijk gemaakt dat elke keuze voor een armada volledig zal worden gedreven door interesse voor wereldwijde reizen. Dit houdt in dat het vliegtuig zou kunnen kiezen om het vliegtuig te vervoeren als het verzoek terugkeert of het verzoek verder uitstelt, afhankelijk van wat een goed voorteken is. Air New Zealand hoopt eveneens de plannen voor het elimineren van de minder effectieve 777-200ER’s te versnellen. Vliegtuigen over de hele wereld hebben hun meer doorgewinterde vliegtuigen voor plan uitgestoten voor een aanbod om de kosten te verlagen. |
https://flight-tracking.org/ |