Er zijn twee manieren om zelf Instagram-advertenties weer te geven: In het advertentiekabinet van Facebook Ads en Via de mobiele Instagram-app. Deze Instagram-advertentie-indelingen maken het gemakkelijk om campagnes te lanceren. Soorten Instagram-advertenties in het FB-advertentieaccount Selecteer een doel bij het maken van elke advertentiecampagne: Het doel is het resultaat dat u met uw advertentiecampagne nastreeft. Op basis van het door u gekozen doel stelt Facebook Ads advertentie-opties voor die voor u het meest relevant zijn. Merkbekendheid is geschikt voor adverteerders die advertenties willen weergeven aan gebruikers die deze waarschijnlijk zullen onthouden. ‘Bereik’ het grootste aantal mensen in uw publiek en bepaal hoe vaak ze uw advertentie zien. “Verkeer” is bedoeld om mensen te motiveren uw site te bezoeken of een applicatie te downloaden. “Betrokkenheid” is ontworpen om mensen uw berichten of Facebook-pagina te laten bekijken en met hen in contact te brengen. “Een applicatie installeren” zal het aantal installaties van uw applicatie verhogen. “Videoweergaven” – om meer weergaven van video-inhoud te krijgen. “Leadgeneratie” stelt u in staat om leads te interesseren voor uw diensten of producten. “Conversies” – om mensen te motiveren om waardevolle actie te ondernemen op uw website of Messenger. “Verkopen op productcatalogus” – Deze advertentie maakt reclame voor uw producten uit de catalogus. Instagram-advertentie-indelingen Er zijn drie advertentie-indelingen om uit te kiezen in de Instagram-feed:
De ringgalerij kan twee tot tien foto’s of video’s weergeven. Dergelijke advertenties bevatten een titel en een knop. Eén afbeelding of video – een advertentie-indeling waarin u één afbeelding of video kunt uploaden. Videoformaat voor Instagram-advertenties: minimaal 600 x 315 pixels; formaat – MP4, MOV; de maximale grootte is 4 GB. Featured is een indeling waarmee mensen producten kunnen vinden, doorbladeren en kopen vanaf hun mobiele apparaten: Instagram-advertenties lanceren via mobiele app Net als bij adverteren in Ads Manager, kan het rechtstreeks promoten van een bericht via Instagram verschillende problemen oplossen. Hiervoor zijn verschillende soorten Instagram-advertenties: een post met een foto is in de meeste gevallen geschikt; video is geschikt om de dekking te vergroten; de galerie is geschikt om meerdere producten te tonen. Postpromotie kan worden gedaan vanuit uw eigen post door op de knop “Promoten” te klikken: We selecteren de doelgroep en lanceren een advertentiecampagne: Het voordeel van dit soort promotie is het gemak en de snelheid van de installatie, evenals het gemak van analyse. U moet echter begrijpen dat het vanwege het minimum aan instellingen moeilijker is om de doelgroep te selecteren. Voor dit soort advertenties op Instagram is geen diepgaande expertise van u vereist, dus u kunt zelf campagnes lanceren. Het is belangrijk om te begrijpen: gerichte reclame is een apart gebied van promotie; er zijn aparte specialisten voor de lancering ervan. Indien u onvoldoende kennis en begrip heeft van de promotieprocessen, adviseren wij u contact op te nemen met de professionals. …..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!
|
https://marketingbook.shop |