Creëer klantpersoonlijkheden zodat het altijd duidelijk is voor wie u uw website maakt. Kies de juiste trefwoorden Het is erg belangrijk om hier een veelvoorkomend misverstand te vermelden. Zoekmachines zoals Google zijn gestopt met het gebruik van “exacte match”-trefwoorden om meer dan 3 jaar geleden de zoekresultaten op te vragen. “Exacte overeenkomst” is hoe we met mensen terecht zijn gekomen met niet-grammaticale zinnen als “Car Wash Dallas”. Mensen voerden het zo in bij zoekopdrachten, dus de makers van de inhoud deden het ook zo. Ongeacht wat een trefwoord is, schrijf het altijd op een grammaticale manier. Geavanceerde zoekmachinealgoritmen zorgen voor de rest. Lange staart trefwoorden Bovendien helpt een meer beschrijvend trefwoord zoekmachines beter te begrijpen waar uw pagina over gaat. U kunt gebruik maken van tools zoals Google Keyword Planner, om zoekwoorden te onderzoeken. U kunt ook betaalde tools zoals Ahrefs, Moz, etc. gebruiken. Hier is een foto van Google’s Keyword Planner wanneer we zoeken naar trefwoorden met betrekking tot “root canal”. SEO voor kleine bedrijven Let op, het vertelt je hoeveel verkeer dat een woord krijgt en de concurrentiekracht. Als u een bedrijf inhuurt om uw kleine bedrijf SEO te doen zullen ze experts zijn in het gebruik van deze geavanceerde tools. Sommige betaalde tools zijn vaak onbetaalbaar voor een klein bedrijf anders. Kijk voor een combinatie van lage, gemiddelde en hoge-concurrentie woorden. Het krijgen van tractie op de lage concurrentie woorden helpt u bij het aanpakken van de concurrerende die. Elke pagina op uw site moet zijn eigen trefwoord hebben om te voorkomen dat uw eigen pagina’s met elkaar concurreren om topplekken. LSI Trefwoorden Neem dit artikel bijvoorbeeld. We hebben het over kleine bedrijven SEO. Google kan vertellen dat dit artikel gaat in de diepte, omdat we trefwoorden gebruiken die laten zien dat we dit onderwerp grondig behandelen, zoals: Content creatie Om zelf met uw eigen LSI trefwoorden te komen, bedenk dan wat de belangrijkste onderwerpen zijn die u onder een groter onderwerp moet behandelen. Maar laat u niet meeslepen. Je kunt onmogelijk alles behandelen. Creëer effectieve inhoud Video’s Bouw inhoud rond de reis van de koper rond de reis van de koper De reis van de koper omvat ook: Bewustwording Bouw inhoud die direct tot mensen spreekt in een van deze stadia. Op die manier ben je beter in staat om de doelstellingen van die content te bereiken. Publiceer alleen content van uitzonderlijke kwaliteit. Slechte content is slecht voor uw merk en uw SEO. Selecteer onderwerpen waar mensen naar op zoek zijn Maak inhoud rond onderwerpen waarin mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn. Deze onderwerpen moeten aansluiten bij uw doelgroep en doelstellingen. Wilt u een zeer effectieve manier weten om erachter te komen in welke onderwerpen uit de branche mensen geïnteresseerd zijn? Breng wat tijd door op sociale media en fora zoals Quora of Reddit waar mensen inhoud beoordelen. Ook van plan om uw concurrenten te bespioneren. U kunt dit handmatig doen of gebruik maken van betaalde tools zoals Ahrefs om erachter te komen welke onderwerpen de beste resultaten opleveren. Multimedia-inhoud Multimedia-inhoud helpt om mensen op de pagina te houden. Het suggereert dat u enige moeite doet voor uw content. U kunt emoties oproepen, eentonigheid doorbreken of specifieke informatie overbrengen. Onderzoekers gebruiken heat maps om oogbewegingen op webpagina’s te volgen. Ze hebben ontdekt dat de gemiddelde persoon meer tijd besteedt aan het bekijken van geweldige beelden dan aan het lezen van wat er op de pagina staat. Je hebt woorden nodig voor de inhoud. Maar visuals hebben een belangrijke rol te spelen. |
https://ralfvanveen.com/seo-den-bosch/ |