Ace Magazine
Image default
Bedrijven

Klant persoonlijkheden met SEO Den Bosch

Creëer klantpersoonlijkheden zodat het altijd duidelijk is voor wie u uw website maakt.

Kies de juiste trefwoorden
Zodra u duidelijk bent wie uw doelgroep is, kunt u beginnen met het doen van trefwoordenonderzoek.

Het is erg belangrijk om hier een veelvoorkomend misverstand te vermelden. Zoekmachines zoals Google zijn gestopt met het gebruik van “exacte match”-trefwoorden om meer dan 3 jaar geleden de zoekresultaten op te vragen.

“Exacte overeenkomst” is hoe we met mensen terecht zijn gekomen met niet-grammaticale zinnen als “Car Wash Dallas”. Mensen voerden het zo in bij zoekopdrachten, dus de makers van de inhoud deden het ook zo.

Ongeacht wat een trefwoord is, schrijf het altijd op een grammaticale manier. Geavanceerde zoekmachinealgoritmen zorgen voor de rest.

Lange staart trefwoorden
Een long tail keyword is een zin die 3 of meer woorden bevat. De reden dat we lange staart-woorden gebruiken is omdat ze meer beschrijvend zijn. Het is dus waarschijnlijker dat ze het juiste publiek aantrekken.

Bovendien helpt een meer beschrijvend trefwoord zoekmachines beter te begrijpen waar uw pagina over gaat.

U kunt gebruik maken van tools zoals Google Keyword Planner, om zoekwoorden te onderzoeken. U kunt ook betaalde tools zoals Ahrefs, Moz, etc. gebruiken.

Hier is een foto van Google’s Keyword Planner wanneer we zoeken naar trefwoorden met betrekking tot “root canal”.

SEO voor kleine bedrijven

Let op, het vertelt je hoeveel verkeer dat een woord krijgt en de concurrentiekracht.

Als u een bedrijf inhuurt om uw kleine bedrijf SEO te doen zullen ze experts zijn in het gebruik van deze geavanceerde tools. Sommige betaalde tools zijn vaak onbetaalbaar voor een klein bedrijf anders.

Kijk voor een combinatie van lage, gemiddelde en hoge-concurrentie woorden. Het krijgen van tractie op de lage concurrentie woorden helpt u bij het aanpakken van de concurrerende die.

Elke pagina op uw site moet zijn eigen trefwoord hebben om te voorkomen dat uw eigen pagina’s met elkaar concurreren om topplekken.

LSI Trefwoorden
Latent Semantic Indexing (LSI) trefwoorden zijn aanvullende trefwoorden. Het gebruik ervan helpt zoekmachines verder om te begrijpen waar een pagina over gaat. Het helpt de zoekmachine ook om te weten hoe diepgaand het artikel gaat.

Neem dit artikel bijvoorbeeld. We hebben het over kleine bedrijven SEO. Google kan vertellen dat dit artikel gaat in de diepte, omdat we trefwoorden gebruiken die laten zien dat we dit onderwerp grondig behandelen, zoals:

Content creatie
Web ontwerp
Google Analytics
Zoekmachines belonen artikelen die goed georganiseerde, diepgaande informatie presenteren. U zult hoger scoren.

Om zelf met uw eigen LSI trefwoorden te komen, bedenk dan wat de belangrijkste onderwerpen zijn die u onder een groter onderwerp moet behandelen. Maar laat u niet meeslepen.

Je kunt onmogelijk alles behandelen.

Creëer effectieve inhoud
Content is alles wat mensen op uw webpagina consumeren. Het omvat zaken als:

Video’s
Spellen
Quizzen
Blogs
Downloads
Alle inhoud dient een doel. Het kan zijn om de voordelen van een product dat u verkoopt te tonen. Of het kan een merkbekendheid zijn. Om effectieve content te creëren voor kleine bedrijven SEO, krijgen zeer duidelijk over welke doelstellingen u ernaar streeft om te voldoen aan de inhoud.

Bouw inhoud rond de reis van de koper rond de reis van de koper
Een zeer effectieve strategie voor het creëren van inhoud is het in kaart brengen van de reis van een koper. U kunt er dan content omheen bouwen.

De reis van de koper omvat ook:

Bewustwording
Overweging
Omzetting
Tevreden klanten
Promotoractiviteit
klein bedrijf SEO

Bouw inhoud die direct tot mensen spreekt in een van deze stadia. Op die manier ben je beter in staat om de doelstellingen van die content te bereiken.

Publiceer alleen content van uitzonderlijke kwaliteit. Slechte content is slecht voor uw merk en uw SEO.

Selecteer onderwerpen waar mensen naar op zoek zijn
Als je widgets verkoopt, kun je in de verleiding komen om gewoon een heleboel content over je widgets te maken. Maar als mensen niet specifiek op zoek zijn naar uw widgets, zullen ze geen inhoud vinden of consumeren.

Maak inhoud rond onderwerpen waarin mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn. Deze onderwerpen moeten aansluiten bij uw doelgroep en doelstellingen.

Wilt u een zeer effectieve manier weten om erachter te komen in welke onderwerpen uit de branche mensen geïnteresseerd zijn? Breng wat tijd door op sociale media en fora zoals Quora of Reddit waar mensen inhoud beoordelen.

Ook van plan om uw concurrenten te bespioneren. U kunt dit handmatig doen of gebruik maken van betaalde tools zoals Ahrefs om erachter te komen welke onderwerpen de beste resultaten opleveren.

Multimedia-inhoud
Tweets met afbeeldingen worden 150% meer gedeeld dan die zonder afbeeldingen. Infographics krijgen 3 keer zoveel aandelen als niet-visuele media. 4X omdat veel mensen de voorkeur geven aan het bekijken van een productvideo boven het lezen over een product. Dergelijke statistieken tonen het belang aan van visuele inhoud.

Multimedia-inhoud helpt om mensen op de pagina te houden. Het suggereert dat u enige moeite doet voor uw content. U kunt emoties oproepen, eentonigheid doorbreken of specifieke informatie overbrengen.

Onderzoekers gebruiken heat maps om oogbewegingen op webpagina’s te volgen. Ze hebben ontdekt dat de gemiddelde persoon meer tijd besteedt aan het bekijken van geweldige beelden dan aan het lezen van wat er op de pagina staat. Je hebt woorden nodig voor de inhoud. Maar visuals hebben een belangrijke rol te spelen.

https://ralfvanveen.com/seo-den-bosch/