Receptionisten waren vroeger veel tijd kwijt aan het registreren van bezoekers en het plannen van nieuwe, aankomende afspraken. Deze vrij eenvoudige taken moesten vervolgens uitgevoerd worden op papier door grote dossiers aan informatie en gegevens door te spitten. Het was een tijdrovende klus en bezoekers moesten soms lang wachten om een afspraak in te plannen. Echter, over deze zaken hoeft uw receptie zich niet langer meer zorgen te maken met de software van DigiReceptie! Door over te stappen op DigiReceptie kunnen taken van receptionisten snel en eenvoudig geautomatiseerd worden. Afspraken worden ingepland, uitnodigingen worden naar klanten verstuurd en na bevestiging van de afspraak verschijnt deze in het agendaoverzicht. Eenvoudig toch? De bezoekersregistratie met DigiReceptieWaar het vroeger een tijdrovende klus was om afspraken te maken voor bezoekers, kan dit nu op een efficiënte manier geschieden met DigiReceptie. De receptionist plant namelijk een afspraak in voor de klant, die vervolgens een unieke uitnodiging ontvangt. Deze kan bijvoorbeeld tonen wat de locatie is van de onderneming inclusief adresgegevens en laat mogelijk een QR-code zien, die de bezoeker kan scannen voor de afspraakgegevens. Vervolgens is het de taak van de bezoeker om de afspraak te bevestigen, waarna DigiReceptie de afspraak automatisch in het overzicht laat verschijnen. Op die manier hoeven receptionisten zich minder druk te maken over deze bezoekersregistratie en kunnen zij zich bezighouden met andere werkzaamheden. Interesse?Klinkt deze Virtuele receptie als muziek in de oren en wordt u er nog blijer van dat er een aanvullende Aanwezigheids app bestaat voor bezoekers, waarin ze makkelijk kunnen inloggen om toekomstige afspraken en de afspraakgeschiedenis te bekijken? Aarzel dan niet langer en stap vandaag nog over op DigiReceptie. Bezoek de website voor meer informatie over de mogelijkheden van dit bezoekersregistratiesysteem en ontdek welke voordelen het heeft voor uw onderneming. |
https://www.economy.nl/ |